Post by anfornewsdimle on Mar 11, 2022 18:53:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talar Babsy Baby ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talar Babsy Baby IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändliga kristaller hacka ▞▞▞
▞▞▞ Talar Babsy Baby 2022 version ▞▞▞
Bra..... annonser?
Sådar kul faktiskt xdd, Men tycker man borde kunna göra mera saker, duger inte för mig tyvärr ^^
Detta är ett trevligt spel men barn kan leka väldigt roligt
Jag älskar den här appen för min Bb varför jag inte kan ladda ner den?.
Det är lite kul men ändå ganska halt. MYCKET MYCKET MYCKET MYCKET LAM.(*_*)
Talande Tom. var mycket bättre än den här. Den sög ladda inte ner!
Till många annonser
Mycket trevligt och gott. 🙂👍.Bebisen ser söt ut.
Allt min bebis säger är "söt baby" när hon någonsin interagerar med den här appen.Det är en rolig app
Tog 5 minuter att installera, gick långsamt och hade så många annonser att det inte var kul för mitt barn.
Den är så rolig alltså jätte bra
glad bebis
Kul att man kan uppdatera fler saker. Men är lite små tråkig så det blir fyra stjärnor:|
Snakker Babsy Babyen Livsstil ialj
Fc på G2 och efter att den började fungera fungerade den inte ens som den ska
Det var en söt baby, men varför ger folk en stjärna och jag har läst att det skrämmer er? Jag har laddat ner den 10 gånger men den var också väldigt söt.
Bra för bebisar och mammas
Min brorson älskar det men jag kan inte låta honom spela det eftersom det slutar med att han klickar på annonser och köper saker på mitt kreditkort. Skulle älska det och ge det 5 stjärnor om det var mer barnvänligt, med tanke på att det är de vi laddar ner det för
Det är mycket skärmstök, små fingrar är inte tillräckligt koordinerade för att inte fortsätta välja fel alternativ
Inte som för många annonser
Hemsk app, 109 mb av vad?? Dålig grafikkvalitet, annonser varje gång du trycker på skärmen, jag vet att det finns en betalversion, men jag läste i massor av recensioner att även betalar du har annonser (helt olämpligt) och på grund av detta är inte bara en stjärna, jag kommer att rapportera detta spel att spela butik eftersom du stjäl människors pengar med falska löften om gratis annonser köp. Och nej!!! Ursäkta inte ens att du säger åt mig att ta bort min dåliga recension som du gjorde med alla andra (helt olämpligt)
Kie till
Jag betalade för spelet för att ta bort annonserna och de finns fortfarande kvar.
What The Hen: 1on1 summoner game Strategi mdac
Jag älskar den här appen så mycket, det är som en dröm som går i uppfyllelse, vem som någonsin skapat det här spelet är väldigt kreativ
Söt men avbryter när jag försöker prata med den.. plus att gråten är så irriterande..Jag kommer definitivt inte visa någon att det är pinsamt
Min lillasyster älskar detta så mycket
Så svårt att installera bra om jag spelar det och jag kan installera det, jag kommer att ge det 5 stjärnor
Behå
Bébé Babsy Parlant Style de vie seee
Det är väldigt roligt
Jag gillar det här spelet min 1-åriga bror gillar det
Talking Babsy Baby Lifestyle qaf
Kul spel
Jag älskade det, jag vill bara ha det. Baby har en syster och han kysser henne
Jilla
Wis
Berbicara Babsy Baby Gaya hidup egb
Vanligt
Den var riktigt roligt
Asså skit bh spel. Man kan ju jöra allting på det här spelet.Så jävla bra på Galaxy 5 klicka på bena booring jag heter Elias
Gilla det...