Post by anfornewsdimle on Mar 11, 2022 19:11:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jackal Squad - Arcade Shooting ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jackal Squad - Arcade Shooting IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Jackal Squad - Arcade Shooting 2022 version ▞▞▞
Pelannut vain vähän aikaa ja olen todella nauttinut. vaikea saada peli alas
Fantastinen peli kaikkien pitäisi kokeilla tätä. Ei ole pakotettuja mainoksia aina, kun kuolet tai käynnistät uudelleen. Tasot muuttuvat erittäin haastaviksi, myös jokainen minipomo lvls on erittäin hyvin tehty. Pysy ajan tasalla päivityksistä.
Hieno peli, mutta
Onko se viihdyttävää? Ulkonäkö, äänisuunnittelu ja pelattavuus eivät ole miellyttäviä. Pikselitaidegrafiikka on nyt muodissa. En ole varma, miksi sitä ei käytetty.
Mukavia lapsuusmuistoja 😎👍
rasa
Rakastan tällaista peliä niin paljon. Harvoin löytää tällaista peliä nykyään.
Asum-peli kaikki tässä pelissä on awsumia, tämä peli pääsee heikkoihin kohtiin lapsuusmuistoihisi ja sen mahtaviin. Mutta lapsuudessasi voit pelata sitä ilmaiseksi ja edetä ilmaiseksi, mutta nyt se on vain käteistä sieppaava huijaus, joka ei pääse lvl 4:ään 5 sijoittamatta oikeaa rahaa Ilmainen laatikko antaa sinulle vain lvl normaaleja aseita, eeppisiä, täydellisiä eeppisiä, legendaarisia, meettisiä aseita varten sinun on avattava kultainen laatikko, joka aukeaa vain 1 viikossa, ja jopa sijoituksia, et edes hanki legendaarisia aseita ja monia lisää huijausta
Se ei ole sakaali😂
Jackal Squad - Arcade Shooting Žaid. automat. dxck
Hei kehittäjät. Pitääkö kukaan sinusta?
Ei mitään uutta. Vastaavia pelejä on jo olemassa monia. Vaikka heidän hallintansa on helpompaa kuin tämä peli.
pelissä voi olla bugi ensimmäisellä tasolla... viholliset eivät kuole... kun vihollisilta on kerätty kolikoita, ase ei ammu heihin plzz tarkista
٩ننفغه
toistaiseksi hyvin. sitä on hauska pelata ja mainokset eivät ole häiritseviä, joten joo, ei paha... Päivitän arvostelun, kun olen pelannut sitä vähän enemmän, mutta kyllä, sitä on hauska pelata. mitä muuta haluat ilmaispeleistä?
kiva.. tuntuu vanhalta nes-peliltä
Jackal Squad - Arcade Shooting Arkade hrw
He ovat murhanneet suosikkini NES-pelini Paljon turhaa he lisäsivät ja siihen on myös paljon mainoksia. Deeeym kaipaan vanhoja hyviä aikoja.
Parhaat, paljon parempia kuin alkuperäinen, jatka tällaisia pelejä
Jackal Squad - Arcade Shooting Žaid. automat. dxck
Uuden päivityksen jälkeen on uusi bugi.. se sanoo, että minun on tyhjennettävä edellinen taso, vaikka olen jo poistanut sen..
Hauska peli, mutta se, että pomot voivat painaa sinut seinää vasten ja saada sinut ansaan, on melkoinen BS, koska se estää sinua liikkumasta. Minusta on ihanaa pystyä ajamaan vihollissotilaat yli. Myös 14,99 dollaria ajoneuvosta on absurdia. Voit ostaa paljon enemmän pelejä tai jopa parempia pelejä sillä hinnalla.
Kaikki pelit, joilla on aika- tai energiarajoituksia, tulee poistaa Play Kaupasta. Miksi edes vaivaudut tekemään "peliä", kun rajoitat pelaajia? Ihan älyttömän typerä lähestymistapa.
Hyvä peli, jota pilaavat ahneet kehittäjät. Jos olet enimmäkseen F2P, älä kiduta itseäsi pelaamalla sitä. Kampanja rankaisee yhä enemmän vyöhykkeen 6 jälkeen äkillisillä vaikeuspiikkeillä, jotka houkuttelevat sinua kuluttamaan. Valinnaiset mainokset ja päivittäiset palkkiot ovat naurettavia. Online-tilat (survival ja PvP) ovat P2W alusta alkaen. Jos yhteisö valittaa Facebookissa, kehittäjä antaa tyypillisen puristetun vastauksen. Olen menettänyt toivoni kehittäjiin ja tähän peliin. Nauti valaistasi!
Jackal Squad - Arcade Shooting እንቅስቃሴ ያለባቸው eeiv
Rakastan tätä peliä, niin hauskaa. Se on erittäin helppoa ensimmäisten 5 tai 6 luvun aikana, mutta sitten alkaa tulla todellinen haaste. Klassinen tunnelma tuo myös paljon hienoja muistoja mieleen. Yhdellä oli vain yksi ongelma pelin kanssa, joka oli tapahtumassa oleva häiriö, joka teki pelin pelaamisen mahdottomaksi, mutta lähetin sähköpostia kehittäjille ja jätin tähän kuvauksen siitä, mitä tapahtui. Seuraavana päivänä ongelma korjattiin päivityksellä. Olen erittäin innoissani, että voin pelata taas.
Korjaa pelisi, se ei anna minun ladata peliä, jonka halusin pelata, mutta yritän ladata sen, mutta se ei voi ladata, mutta minulla on paljon tilaa
Tylsä
Kehittäjät luovat tarpeettoman jauhamisen vain myydäkseen sinulle keinot ohittaa se. Poista sitten arvostelusi, kun arvostelet sitä. Älä anna heille rahojasi. Lataa sen sijaan muokattu APK, sinun ei enää koskaan tarvitse tuhlata penniäkään tämän tyyppiseen roskaan. Jatka arvosteluni poistamista, jatkan julkaisemista. BTW - sinulla ei ole aavistustakaan kuinka saada kiinni modifioituja apk-tilejä. Toivottavasti ihmiset viisastuvat etkä saa senttiäkään.
Se on ihana pieni ajoräiskintä, joka todella nauttii siitä, pelasi sitä kolme tuntia putkeen, toistaiseksi se on hienoa, parilla halvalla ostolla on hyvä vauhti peliin. Todella tykännyt toistaiseksi.
Tämä peli on niin hyvä ja jos voisin antaa sille 6 tähteä, antaisin.
Tämä peli on perseestä, se ei ammu sitä tavaraa, jota pitää ampua
Voisi olla viileämpää, mutta en tiedä miten!
Tulee niin paljon mieleen klassinen NES-peli! Hauskaa!
Aika mahtavaa
Tempest: Pirate Action RPG Premium Aventura lyx
Hienoa, toinen rougen kaltainen peli. Aluksi luulin, että tämä on klassinen shmuppi, mutta ei, toinen rougen kaltainen peli, jolla on inhottava vaikeuspiikki, kuten kaikki muutkin
jokainen vihollinen oli kuolematon, mutta muuten se on melko hyvä peli
Pidän siitä todella. Vie minut takaisin NES Jackal -aikoihin. Liian paljon mainoksia kuitenkin.
TÄMÄ PELI ON MAHTAVA toimintapakettipeli, jossa on pieniä lisäyksiä ja rahaa. Mutta tämä peli on MAHTAVAA
Mukava yläpuolen 2D-taktinen ampuja. Hauska pelata ja helppo nostaa/laskea alas muutamaksi minuutiksi. Mainokset ovat valinnaisia ja hyödyllisiä, jos et halua käyttää rahaa, mikä tekee niistä tasapainoisempia kuin useimmat tuntemani pelit.
Ei se mitään. Mutta sakaalin nimen käyttäminen tuntuu pinnalliselta ja saa minut vain haluamaan alkuperäistä, en tätä matkapuhelinversiota, jossa on yli 40 (hyperbolia) asiaa, joista huolehdit. Minulla ei ole edes kranaatteja heittävänä! Myös englanninkielinen käännös on joskus hieman epäselvä.
자칼 분대 - 아케이드 슈팅 (Jackal Squad) 아케이드 bsm
PELIN SERTIFIOIDUT ROSKAKUVA JA KEHITTÄJÄT POISTAVAT KOMMENTTINI. Ei hätää, PALAAN JATKA. MINUN EI TARVITSE OSTAA MITÄÄN TYHMÄÄ PAKETTA, KUTEN PELISI ANTAA TÄHDEN.
Tämä peli on siisti, ja siinä on pikselitaidesuunnittelua ja -muotoilua. Mutta on joku ongelma. Tankit eivät riitä, se tarvitsee lisää tankkeja, koska pelissä on vähemmän tankkeja. Ja peli on minulle vähän vaikea, en voi voittaa vyöhykettä 5, se on liian vaikea. Peli on epärealistinen ja säätimien on oltava parempia, koska tarvitsen liian laukauksen ohjaimia, koska on asioita, joita en halua ampua, mutta se ampuu itse ja viimeinen asia on ehkä parempi, kun kohtaus on vaakasuora. Mutta vau, se on silti hieno peli, kiitos😊
Vika tasolla 3-4, jossa kaikki veneet eivät tule ulos vedestä ja jäät jumissa
Daaaaamn, poika... Tämä ammuntapeli tuntuu erilaiselta kuin muut. Ensimmäinen yritys, ja jäin suoraan koukkuun
Rakastan klassista sakalia, tämä on samanlainen, mutta parempi
Se tuo sinut lapsuuden muistoihin. Mutta valitettavasti pelissä on bugeja. 3 luvun saavuttamisen jälkeen. Viholliset eivät kuole ja ampuvat jatkuvasti. Tämä alkoi tapahtua jopa luvun 1 tasolla 1, kun pelasin sen uudelleen tarkistaakseni. Korjaa tämä bugi ASAP. se vie kaiken hauskuuden pois.
Viholliset eivät kuole, ja jatkavat tulistusta minua kohti, vaikka heitä pidetään kuolleina
Peli olisi ollut parempi, jos se olisi parantunut hieman enemmän
loistava idea pelin ulkoasu on hieman monimutkainen